Veckan som gått…

Det är min avsikt att på fredagar göra en reflektion över veckan som gått och när jag tittar tillbaks på den här veckan är det bara ett ord som dyker upp i huvudet på mig och det är – action! Wow, vilken vecka!

I vårt lager har det packats ihop över 1000 kilo produkter som beställts av franchisetagare runt om i skandinavien. Det måste vara något slags av rekord för oss.

Killarna som arbetar med nyetablering har bokat en helt galen mängd med folk, över 40 personer är inbokade för individuella presentationer av vårt koncept. Det ÄR ett rekord! Och kanske är det inte bara ett rekord för oss utan även för franchiseSverige…

Det är en fantastisk känsla att gå in på kontoret när det är en sådan här aktivitet. Vi har haft franchisetagare som kommer in spontant och hälsar på oss och tar en kaffe, samtidigt som det anländer leveranser, telefonerna ringer för fullt, franchisetagare runt om i hela landet ringer och berättar framgångar, såsom att flera butiker säger att våra produkter säljer tre gånger så mycket som konkurrenternas!

December är en hektisk månad, på många sätt!

Så… ACTION, det är ordet som får runda av den här veckan och det gör jag med det här ordspråket jag hittade på nätet: Dare to dream, but even more importantly, dare to put action behinds your dreams.”

Önskar alla en härlig, välförtjänt helg!

1 kommentar

Under Uncategorized

Ett svar till “Veckan som gått…

  1. So true! If coffee is any measurement of activity, we are going through bags of it!

Lämna en kommentar